torsdag den 25. september 2008

1000 tak for den store opbakning .............

Kære alle,

Allerførst 1000 tak for den store opbakning! :-)

Det gør et STORT indtryk på mig, især fordi det kommer fra jer! :)

Jeg brænder virkelig for "vores" sag (alle os med ADHD og vores familier) og jeg ved, at denne kampagne kun er den spæde start.

Der er sået et frø og nu er det op til os alle, hvordan vi vil sikre os, at det bliver gødet, vandet og lader solen skinne på det.

Jeg ved at vi alle er i stand til så meget mere, når vi oplever at andre tror på os, lytter til os og i det mindste forsøger at forstå os (jeg ved at det ikke altid er lige nemt :silly: ) og når vi får den rette hjæp og støtte.

Vi skal alle vise verden, at vi er værd at satse på, fordi vi har så meget at byde ind med, når vi har det godt!

Ha' en helt vidunderlig dag! :)


Hyperaktiv hilsen
Charlotte


ADHD Awareness Week arbejder for at fremme viden, forståelse og accept af børn, unge og voksne med ADHD og deres familier.